استفاده روز افزون از خدمات الکترونیک و گستردگی تجارت الکترونیک در جوامع پیشرفته و مراودات تجاری روزمره مردم در این عرصه ، ما را بر آن داشت که با راه اندازی هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 نسبت به ارائه خدمات و تحویل سریع کالا به دست مشتری اقدام نمائیم.

 

خدمات نوین هایپرمارکت آنلاین ارنست 24

تیم طراح و مدیریتی هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 با سرمایه گذاری روی یک پروژه بزرگ و حرفه ای کشوری در زمینه ارائه خدمات فروشگاهی ، سعی نموده است در بستر فضای دیجیتال امکاناتی را برای شهروندان فراهم کند تا مشتریانِ محصولات سوپرمارکتی بتوانند کالاهای موردنیاز خود را به راحتی از طریق اینترنت و بدون داشتن دغدغه و مشکلات اضافی سفارش داده و تهیه نمایند.

محصولات هایپرمارکتی حجم بالایی از سبد خرید روزانه خانواده ها را به خود اختصاص می دهند، به همین دلیل مصرف کنندگان این محصولات مجبورند به صورت روزانه بخشی از زمان و توان خود را صرف مراجعه به فروشگاه های مختلف برای تهیه این اقلام نمایند. با توجه به شرایط فوق اگر امکاناتی فراهم شود تا افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف، بتوانند اقلام موردنیاز مصرفی خود را تهیه نمایند ، شاهد صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه های خود خواهند بود.

عوامل مدیریتی و اجرایی هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 بر اساس برنامه های مدون و دقیق از پیش تعیین شده ، تلاش کرده اند تا حداکثر امکانات موردنیاز برای انجام خرید اینترنتی آسان و مطمئن محصولات سوپرمارکتی را برای خانواده ها و مصرف کنندگان فراهم کنند. به منظور ارائه این خدمت نوین و کاربردی ، یک سیستم یکپارچه و منسجم فروش و تحویل کالا طراحی و راه اندازی شده است. در این سیستم انبارهای مختلفی در سطح شهرهای کشور آماده و تجهیز شده اند تا سفارش هایی که در وب سایت هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 ثبت می شود ، در کمترین زمان ممکن بسته بندی و برای مشتریان ارسال گردد.

همکاری برندهای معتبر با هایپرمارکت آنلاین ارنست 24

محصولات مصرفی روزمره خانواده ها طیف وسیع و متنوعی از کالاها را شامل می شوند ، کالاهایی مانند انواع مواد غذایی ، مواد شوینده ، بهداشتی ، لوازم مصرفی آشپزخانه و برخی دیگر از محصولات پرمصرف. خانواده ها به صورت روزمره و پیاپی به این اقلام پرمصرف نیاز پیدا می کنند و در بلندمدت برای تهیه آنها هزینه های مالی و زمانی زیادی را متحمل می شوند.

هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 برای تهیه محصولات و کالاهای پرمصرف در گروه های مختلف و تامین رضایت کاربران و مشتریان خود ، با تولیدکنندگان و برندهای معتبر قرارداد همکاری امضا کرده است. محصولاتی که در هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 به مشتریان عرضه می شود جزو محصولات برندهای شناخته شده در بین مصرف کنندگان است و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر نسبت به ثبت سفارش و خرید آنها از این هایپرمارکت آنلاین اقدام کنند.

برخی از برندهایی که برای عرضه محصولات خود با هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 وارد همکاری شده اند و محصولاتشان در وب سایت این هایپرمارکت آنلاین موجود است به شرح زیر است:

جدول برند های در تعامل با هایپرمارکت آنلاین ارنست 24

کاله گلستان صباح میهن دلستر
کوکاکولا پپسی ویتانا مینو شیر عسل
حاج بدالله پارمیدا آیدین سن ایچ عالیس
مهرام فامیلا تبرک مجید اروم آدا
تحفه سحرخیز نوین زعفران تلاونگ زرماکارون
تک ماکارون مانا بیژن فافا چین چین
خوشبخت مزمز رانی زمزم تکدانه
شاهسوند بابانا چی توز چاکلز الیت
نامی نو مزرعه گلچکان زمانی یاشام بایودنت
اکشن دکتربن اویلا هوفنبرگ توینینگز
گل کیس پردیس سبحان ربیع کریستال
دهکده خرم کامبیز پاک شبنم شیلتون
آبعلی بهنوش دادلی افس دنت
دالیا طبیعت پادراتوس پگاه پدیده
لاوین آشام کوپا بهروز دلوین
یام یام لاون استار دایتی فانتا خوشگوار
اسپرایت سون آپ نسکافه نستله سمیه
بالبا شوکوپارس تاپیس شهدین به صبا
بوکاژ بیتانوش هلچین ونزکافه احمد
شام شام فرمند گرجی شهرزاد بن مانو
کامور مولتی کافه سوفیا مهیاپروتئین موریس
سان استار پپسی یک و یک برتر مهرگیاه
مانی برادران حسینی لیپتون عقاب دماوند
دلپذیر هاتی کارا ماه راد ایستک بیک
گلریز شکوفه پاپیا مولفیکس مای بیبی
گلرنگ سیگنال کلییر اوه سیو
عروس صحت پرژک خاکستر راپیدو
فیروز یکتا نسیم مریدنت پونه
دورتو ایزی لایف اتک تارومار پنبه ریز
مولپد سافتلن بیتا رافونه اکتیو
مای شون آرومکس گلنار سپید
آرکو تافت نانسی مای لیدی لیدی کر
سیف دامستوس داو سان سیلک کلییر
لوکس خاکستر
همکاری با برندهای معتبر و مختلف باعث شده تا مشتریان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در دسته بندی های گوناگون و متنوع ، به راحتی و به صورت یکجا در هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 بیابند و خرید کنند.

مشهد اولین شهر تحت پوشش خدمات هایپرمارکت آنلاین ارنست 24

مشهد به عنوان دومین کلان شهر ایران که دارای جمعیت ثابت و متغیر زیادی در طول سال می باشد، روزانه شاهد ترددهای بیشمار ساکنان در سطح شهر است. بسیاری از این ترددها منجر به هزینه های مختلف فردی و اجتماعی می شود که در صورت بهره برداری و به کارگیری امکانات و تکنولوژی های جدید ارتباطی می توان آنها را کاهش داد و امکان زندگی بهتر همراه با هزینه های کمتر را برای افراد مختلف جامعه فراهم کرد.

با در نظر گرفتن شرایط کنونی زندگی در کلان شهری مانند مشهد ، تیم هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 سعی نموده است تا مزیت ها و توانمندی های امکانات و تکنولوژی های جدید ارتباطی را در جهت ارزش آفرینی اقتصادی و اجتماعی به خدمت بگیرد و قصد دارد تا با ارائه سرویس باکیفیت فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی ، خدمتی نوین و مفید را به مشتریان خود ارائه کند.

این هایپرمارکت آنلاین مقدمات و زیرساخت های موردنیاز برای خرید محصولات مختلف غذایی ، شوینده ، بهداشتی ، لوازم مصرفی آشپزخانه و برخی دیگر از اقلام و کالاهای پرمصرف خانواده ها را فراهم کرده است و قصد دارد تا در نخستین گام از فعالیت خود ، به صورت ویژه و اختصاصی مشتریان و مصرف کنندگان سطح شهر مشهد را تحت پوشش خدمات باکیفیت خود قرار دهد.

مشتریان و مصرف کنندگان با استفاده از خدمات این هایپرمارکت آنلاین می توانند محصولات موردنیاز خود را بدون خارج شدن از منزل و صرف هزینه های مالی و زمانی اضافه و غیرضروری ، از طریق سایت و اپلیکیشن هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 سفارش دهند و با قیمتی مناسب درب منزل تحویل بگیرند. جالب است بدانید در هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 امکانات موردنیاز برای خرید و تحویل دادن محصولات منجمد و یخچالی نیز فراهم شده است و مشتریان می توانند نسبت به خرید این سری از محصولات نیز آسوده خاطر اقدام نمایند. مشتریان محترم با استفاده از این سرویس آنلاین می توانند محصولات موردنیاز خود را از برندهای معتبر و دلخواهشان با قیمتی مناسب تهیه کنند و در عین حال صرفه جویی قابل توجهی را نیز در هزینه های مالی و زمانی خود انجام دهند.

مزایای خرید از هایپرمارکت آنلاین ارنست 24

سعی ما بر این است که محصولات و خدماتی که ارائه می کنیم برای مشتریان و مصرف کنندگان محترم ارزشمند و مفید باشد. لذا فرایندها و فعالیت های این سیستم فروش آنلاین کالا و خدمات به گونه ای طراحی شده و به اجرا در می آیند تا مشتریان با خرید محصولات موردنیازشان از هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 بتوانند از خدمات متعددی بهره مند گردند. در ادامه به برخی از مزیت های خرید از هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 اشاره خواهیم کرد.

  • قیمت مناسب :

    اولین مزیت خرید محصولات از طریق هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 این است که مشتریان می توانند محصولات موردنظرشان را با قیمت مناسب و کمتر از قیمت فروشگاه های فیزیکی سطح شهر خرید نمایند. با توجه به اینکه محصولاتی که در این هایپرمارکت آنلاین به فروش می رسد به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده یا نماینده انحصاری آن تهیه شده است با قیمت کمتر و مناسب تری نیز به دست مصرف کننده نهایی خواهند رسید.

  • ارائه تخفیف های گوناگون :

    جالب است بدانید اطلاعات خریداران و مشتریان با ثبت نام و اولین خرید از هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 ، در سیستم فروشگاه به عنوان یک مشترک ذخیره می شود و در صورت موافقت مشتری اطلاعات مربوط به محصولات جدید و موردعلاقه اش ، همچنین اطلاعات مربوط به برگزاری جشنواره ها و تخفیفات گوناگون ارائه شده در فروشگاه به وی اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که در هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 در طول سال و به مناسبت های مختلف، جشنواره ها و تخفیف های متنوعی در فروش محصولات برگزار و ارائه خواهد شد. مشتریان می توانند بسته به سلیقه و نیاز خود نسبت به خرید محصولات در این جشنواره ها از هایپرمارکت ارنست 24 اقدام کنند و از تخفیف های قیمتی جذاب آن استفاده کنند

  • سرعت عمل در تحویل کالا :

    از ویژگی های ممتاز هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 سرعت عمل در تحویل سفارش های مشتریان در سطح شهر است. این هایپرمارکت آنلاین از یک سیستم توزیع مدرن و متمرکز برای آماده سازی و ارسال سفارشات خرید مشتریان خود بهره می برد. کافیست تا محصولات موردنیاز خود را در این هایپرمارکت آنلاین جستجو کرده و‌ انتخاب نمایید. به محض اینکه خرید خود را در سایت تکمیل کنید، سفارش تان به صورت آنلاین به نزدیک ترین شعبه انبار کالای موجود در محدوده آدرس شما ارسال خواهد شد. در این مرحله محصولاتی که مشتری سفارش داده است ، بسته بندی و آماده ارسال می گردد. سرویس ارسال سریع ارنست 24 محصولاتی را که خریداری کرده اید، در کمتر از 30 دقیقه پس از ثبت سفارش در آدرس موردنظرتان به شما تحویل خواهد داد.

  • خدمات رایگان تحویل کالا :

    در هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 خدمات ارسال و تحویل کلیه سفارش های مشتریان به صورت رایگان انجام خواهد شد. لازم به ذکر است حداقل مقدار سفارش نیز در هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 ، مبلغ 20 هزارتومان می باشد.

  • گارانتی بهداشت و سلامت کالا :

    مجموعه هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، برای انجام فعالیت حرفه ای و بلندمدت در زمینه تجارت الکترونیک شکل گرفته و فعالیت خود را پی ریزی نموده است. این مجموعه در راستای نیل به اهداف بلندمدت خود در این زمینه، تامین رضایت مشتری را به عنوان یک اصل اساسی در فعالیت های خود قرار داده است. یکی از موارد عملی برای اجرایی کردن اصل مشتری مداری در هایپرمارکت ارنست 24 ارائه گارانتی بهداشت و سالم بودن محصولات هنگام تحویل آنها به مشتری است. در راستای تامین این گارانتی ، تیم هایپرمارکت ارنست 24 فقط محصولات باکیفیتی را که دارای مجوزهای لازم از مراجع رسمی و بهداشتی می باشند به مصرف کنندگان عرضه می کند. همچنین این مجموعه برای حمل و نقل و تحویل سفارش های ثبت شده، از کادر آموزش دیده و حرفه ای بهره می برد تا بتواند خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان و مصرف کنندگان محترم ارائه کند.

  • امکان پرداخت وجه به روش های مختلف :

    هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 به منظور تسهیل فرآیند خرید برای افراد مختلف، دو روش مختلف پرداخت وجه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. روش اول پرداخت وجه به صورت آنلاین می باشد. در این روش مشتری هنگامی که سفارش خود را تکمیل کرد می تواند گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کند. در روش پرداخت آنلاین مشتری به درگاه اینترنتی یکی از بانک های معتبر کشور متصل شده و می تواند توسط یکی از کارتهای بانکی خود وجه فاکتور خرید خود را پرداخت نماید. روش دیگر پرداخت که مشتری هنگام تکمیل سفارش خود می تواند آن را انتخاب کند ، روش پرداخت در محل است. در این روش مشتری پس از تحویل گرفتن سفارش خرید خود می تواند از طریق دستگاه کارتخوان وجه محصولات را پرداخت نماید.

ما در هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 سعی کرده ایم با فراهم کردن مجموعه ای از امکانات و شرایط مطلوب گوناگون، برای شما یک تجربه خرید خوب و رضایت بخش را رقم بزنیم و در افزایش رفاه و آسودگی تان سهمی داشته باشیم.

مجوزها و گواهینامه های هایپرمارکت ارنست 24

با توجه به اینکه هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 در زمینه فروش محصولات از طریق اینترنت و در بستر فضای دیجیتال فعالیت کاری خود را انجام می دهد در راستای تامین رضایت و اطمینان مشتریان و انجام امور به صورت قانونی و شفاف ، مجوزها و گواهینامه های مختلفی را دریافت کرده است. از جمله این مجوزها می توان به عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی ، گواهینامه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و همچنین درج اطلاعات وب سایت ارنست 24 در سایت ستاد ملی ساماندهی پایگاه های اینترنتی اشاره کرد.

درباره موسسان و مدیران ارنست 24

شرکت پویا بادرام یزدان نیک صاحب امتیاز برند هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 می باشد. مدیران و موسسان این برند، دارای سابقه فعالیت تولیدی و اقتصادی در طی سالیان متمادی بوده اند به طوری که از سال 1357 تا کنون با برندهای جهان کار ، لادیز و ارنست اقدام به تولید و عرضه محصولات خانگی و صنعتی مختلف نموده اند.


این تیم مدیریتی در سال 1399 با تکیه بر پشتوانه تجربی 40 ساله خود در زمینه فعالیت های تولیدی و کارآفرینی ، اقدام به تاسیس شرکت پویا بادرام یزدان نیک و سرمایه گذاری روی پروژه راه اندازی هایپرمارکت آنلاین تحت نام برند ارنست 24 نموده است تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با به کارگیری نیروهای متخصص خدمتی شایسته و نوین را به مشتریان و مصرف کنندگان محترم ارائه کند.

آینده هایپرمارکت آنلاین ارنست 24

هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 فاز اول فعالیت خود را با پوشش دادن مشتریان و مصرف کنندگان شهر مشهد آغاز کرده است اما قصد دارد تا در آینده خدماتش را به سایر شهرها و نقاط کشور نیز گسترش دهد. برای نیل به این هدف برنامه ریزی های موردنیاز انجام شده است و همزمان با گسترش حوزه جغرافیایی خدمات این هایپرمارکت آنلاین ، دسته های کالایی با تنوع بیشتری نیز در این سیستم به مشتریان و مصرف کنندگان محترم عرضه خواهد شد.

راه های ارتباطی

برای ارتباط سریع و راحت مشتریان و مصرف کنندگان با هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 کانال های ارتباطی مختلفی در نظر گرفته شده است:

  • پشتیبانی و مشاوره آنلاین 24 ساعته
  • ایجاد بخش پشتیبانی تلفنی
  • امکان ارسال تیکت در کارتابل مشتریان
  • امکان ارسال نظرات در وب سایت
  • ایجاد پیج رسمی در شبکه های اجتماعی

هایپرمارکت آنلاین ارنست 24 امیدوار است بتواند طبق برنامه ریزی های انجام شده ، با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات مطلوب ضمن تامین رضایت مشتریان و مصرف کنندگان محترم ، در مسیر کارآفرینی برای جوانان و بهبود کیفیت زندگی هموطنان گام هایی مفید و اثربخش بردارد.

0